liten helg update.

Ja, har vart en trevlig liten helg de här, i fredags jobbade jag på ramm, går bara bättre o bättre, börjar känna mig tryggare o tryggare bakom baren nu, de är skönt.
gjorde min första sex on the beach, som nästan blev bra, ;) men får nog snart in knixet på hur man gör!
Ja, o lördagen såg ut precis som fredagen, fast då jobbade ja själv på ramm, tråkigt att de va så lite folk bara. men men.

och igår.. drog jag karin och gunhild till funäs. ja tror vi var 3 rätt självmordsbenägna tjejer?! eller iaf jag o karin, stackars gunhild var nog bara rädd hon...
jag ska fatta mig mycket kort, en backe med en brant på 60 graders lutning, offpist, hopp, träd + en och en annan sten.

idag har min högra axel och mina båda knän sagt upp sig.

men kul var de.

Kommentarer
Postat av: Alex

Naaw tack så jättemycket :)

Massor med kramar från Alex


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback