Motivation, Motivasjon, Motivazione, Motivacija

You name it :P


Ja idag är jag FETT nöjd. Har nu en nytt personligt rekord på milen och de är 58 minuter  :D
Blir bara bättre o bättre, och roligare :D

Det absolut bästa är att man faktiskt orkar, och hur lätt det faktiskt går, när jag sprungit 8,5 km så tänkte jag bara nu jäklar ska klockan få, och då sprang ja som en dåre, sista 1,5 km för att de kändes så rätt :D
sen joggade jag ner 1 km, och gick sedan 1 km.  Uppvärmningen var 1 km, så 13 km sammanlagt då :) känns awesome, och känns helt awesome att man har energi efteråt också, så då vet ja, att nästa söndag kan jag pressa tiden yttligare :D


Och det finns ett motivationsråd jag kan dela med mig av, är nog det enda som fungerar för mig, och det är musik, Mycket musik, och blandad musik, musik med mycket bas eller va som, System of a down, Volbeat, Edward maya, Tiesto, är ett måste på min spelare när ja springer :)

Nu ska ja ut o promenixa en tur, vill inte stelna ihop helt innan imorgon :)

Livsglädjen is back!


Håper dåkker hatt ei fin helg!
Glad påsk, God påske, Buona Pasqua, Vesele velikonočne praznike  :)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vad duktig du är! Du kommer springa tjejmilen på ett kick, det är jag övertygad om! Wrooom, kommer det låta så är du i mål! ;)



Din syster är inte alls i lika fin form haha, stel och utan kondition ;) Men jag jobbar på det ;)



Massa kramar!

2011-04-18 @ 09:36:19
Postat av: Jenny

Woho! Asnice Emelie! Du kommer alltså att springa ifrån ALLA under Vårruset? Julia och Jag springer för Birstaverken och Kajsa ska springa för Nordea :)

Postat av: Emelie

Det är ju skit kul att vi ska springa allihopa :) eller ja nästan alla :) hehe, nja va inte så säker, har kommit på att ja orkar springa långt o länge, men jag är dålig på att springa fort, :P hehe :)

2011-04-19 @ 21:15:27
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback