helg update!

är sjukt dålig på att uppdatera här , måste bli bättre på det.


Haft en händelserik vecka o helg, bla. ny tjej på jobbet - Michaela, as skön tjej från karlstad :)
Har avklarat 5 spinningpass, och 3 pass med styrka, plus hjälpt milla o flytta i början på veckan, Har förövrigt ingen aning hur jag har hunnit , men ja lyckades ;)

Fredagskväll blev lugn, eller ja Spinning intervall + styrketräning och sen hem för  välförtjänt fredags slapp. tidigt i säng, sen upp tidigt i lördags, för att spinna igen ;)

Lördagskväll
åt vi middag med Norrøna Retail ( jobbet) Var på ett trevligt italienskt ställe, åt god mat och hade ytterst trevligt sällskap. ;) drack en heeeel del alkohol... Vi delade 7 flasker skumpa + 1 flaska vin, på 9 pers... hehe.
sen bar de av för krogen och mer alkohol.. hade skit kul, var på ett ställe med ca 85 % brats men de va
sjukt kul ;) dåligt och typ obefintligt dansgolv, dj'n sög eller alla 3 var 3 dj bås :) men annars va de nice ;)
Jag höll inte på komma in eftersom ja va den enda under 23, men dom såg över de och släppte in mig ändå! 

Men vi sög  som sagt i oss  mer, hehe blev också en del dansande på borden då de som sagt inte fanns nått dansgolv ;)
sen drog jag o mickan runt 3 snåret, vi sprang typ  fram å tillbaka överallt i hela Oslo kändes de som, sen satt ja mig på bussen å åkte med mig hem, en as konstig kille följde efter mig, bra länge men skakade av mig han efter ja hoppat av bussen,:P kom hem o i säng så va klockan 05.30 däcka mer eller mindre, o sen upp halv 10 för kickoff.
Idag har vi suttit i möten hela dagen, god lunch och sen blev de curling, o jäklar va kul de va! skrattade så tårarna sprutade flertalet gånger, men vi är ett skönt gäng i norrøna utan tvivel! ;) Hamnade i samma lag som Trond och Asbjörn ( trond är butikksjef på flagship store och asbjörn är Ekstrahjelp hos oss :) ) vi kom 3a av 4 lag ;) bra insatts av ett jävligt slitet gäng måste ja säga! :D kul vare!!

ja nu kom ja hem för ett tagsen.. o ska snart sova! ny vecka o nya måsten o mer träning :D

ps. Bara ääääälskar oslo ja! kom o hälsa på guys?! 



Kommentarer
Postat av: matilda

Jag vill jättegärna åka och hälsa på dig, ska tjata på de andra och kolla schemat ;) :)

2011-02-19 @ 10:47:04
Postat av: Emelie

vore super kul ju! haha ja gör de ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback