killed by a... penguin?

om jag inte visste bättre, skulle ja tro att en pingvin har dödat min telefon..
(nej jag är inte hög... ;) hehehe.. )

så här vare.. igår hade ja ringt ett samtal, sen la ja telefonen på bänken, och efter ca. 30 min så tänkte ja bara ringa ett till samtal ett ynka samtal... telefonen hade dött, koppla i laddaren - inte ett liv, koppla den till datorn... - inte ett liv.. stoppa tillbaka den i laddarn o surade en stund.

sen skulle jag bara prova att starta den igen.. den startar och upp kommer en stor bild av en pingvin... ja en PINGVIN. wtf tänkte ja, o sen blev hela startskrämen typ 4 st, och knall grön, sen dog skärmen på telefonen, och thats it alltså... fattar nada :P ska lämna in den nästa gång ja kommer till sverige.. den kanske har virus, antagligen virus...

ja annars så rullar livet på, jobba träna jobba träna jobba träna ... etc. har festat lite till och från på slutet också, :)

tror de börjar bli vår här, sol och varmgrader i flera dagar! skööönt :)

hehe får be om ursäkt för extremt rörigt inlägg:P

enjoy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback