helgen närmar sig..

Veckorna bara rusar iväg nu förtiden, är för upptagen för att ens lägga märke till vad det är för dag nu för tiden:) det trivs jag med! fullt upp ska de vara :D Idag har jag vart på nån typ av intervju på barntjenstevernet och nu ska ja bli kontakt person, behöver bara lite papper från polisen i sverige så kommer jag förmodligen få börja sen, ska bli kul :) 

Och imorn bär det av till Trondheim, Jag , Sara och Alma åker dit på en kort visit :D  kommer hem igen på lördag kväll, ska ju upp på jobb igen på söndag så att...:)

...Och nästa helg åker jag hem till Sundsvall, ska bli kul att komma hem o träffa tjejerna :D de gledjer jag mig till!

dessutom har jag utvecklat ett beroende... jag tror jag börjar bli träningsnarkoman, det jag t,änker på  till största del när jag inte tränar , är just träning och sund kost.... de är nästan lite sjukt, men kul;D



Uppdaterar mer än annan dag, ska åka o se på film med Marte nu :D


tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback