hmm..

Konstigt allt blivit ändå, ikväll är det första gången på länge jag har tänkt på hur mitt allt var innan ja flyttade,
på nått sätt känns det konstigt, jag saknar allt hemma mycket , men nu tänker ja inte lika mycket på det.
och hur hade egentligen allt varit och blivit om jag hade stannat kvar hemma ?
Jag känner själv att jag har blivit mer självsäker sen ja flyttade hit.

men på nått sätt så känns det som att jag tappat allt hemma, alla vänner precis allt. Men jag vet ju att de inte är så, men att gå från att se varandra nästan varje dag eller minst 1 -2 gånger i veckan, till att nästan inte träffa varandra alls är en rätt stor förändring, det är svårt att känna sig lugn med det. Visst även fast man kommer hem och hälsar på så känns det konstigt när man inte kan följa med tjejerna på stan o fika till exempel, nått som jag förut såg som min vardag men som nu är guldvärt om jag skulle göra det en gång i halv året...

Men ni ska veta att jag saknar er väldigt mycket, och att jag hoppas får träffa er  när jag kommer hem nu :)



nu har jag nog vart djup så att de räcker i några veckor....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi saknar dig också!! Det ska bli grymt kul att du kommer hit under lönehelgen:D då blir det party party ;P

Postat av: Emelie

Ja det kommer bli super kul:D <3

2009-08-17 @ 18:13:16
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback