Brrr...

Ja hej o hå, är inte så flitig med uppdatering känner ja, :P men men, Bättre sent än aldrig ;)

Ja har väll egentligen inte gjort så mycket i veckan, tränat o tränat, umgåts en del med sara på kvällarna, micke är i barcelona.

jo juste... en liten detalj.... VI HAR 20 minusgrader här!!!! fyfan säger ja bara..... de är sjukt kallt!
om de här är början på  vintern, hur kallt kommer de inte bli sen då? ja vet inte ens om ja vill  veta. huuua, jäkla kall hål! ;)

ja och i helgen blir de jobb, as usual. blir en mjukstart ikväll , med stöttekontakt, och imorn blir de vertshuset, o lördag Kaffestuggu på dagen och Zimla på natten ;) sen på söndag är jag helt fri, så då ska ja ta mig en ordentlig sovmorgon, sen ska ja nog försöka få med mig Karin ut o åka  en långtur på skidor, eller kanske åka bräda :) vi får se va som lockar mest på söndag :D

hehe, och igår var ja på spinning ja.. hehe finns ju 3 olika sorter med spinning på Aktiviteten, cykel 1 (lättast) cykel 2 (lite hårdare) och cykel-intervall (hårdast) och jag o karin går alltid på cykel 2, och igår när vi kom till aktiviteten, var det nått som hette Rockspinn istället för cykel 2, ( det är alltså Spinning intervall till rockmusik ) de var tametusan de jobbigaste ja gjort på länge, var helt dyngsur efteråt, men bra träning då ;) så nu ska ja nog börja gå på vartfall 1 eller 2 till spinningpass i veckan, de blir nice ;) men totalt ointressant för er som läser kanske ;)

jaja, vartfall så ikväll blir det catslide igen, de är nice ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback