Snö, 25+, gräs på taken och renar.

Nu sitter jag här, i lilla Röros och tro mej, det är litet. Mamma o Pappa har precis åkt hem, så nu sitter jag här alldeles själv, fruktansvärt deprimerande, jag vill bara hem! men skulle tro att de blir bättre.
Hade tänkt att jag skulle ta o leta upp ett litet motionspår här nån stans o kanske ut o springa en sväng, :P bara nått för att slå ihjäl den här dagen, imorn kommer sara och micke hem, så då har ja ju några o umgås med iallafall:P

och sedan kommer mickes pappa håkan och ska kolla på trav, så de lär jag också roa mej med, titta på elitloppet hela eftermiddagen men vafan man ska inte klaga, de är ju bättre än inget ;)

uppdaterar kanske lite mer sedan.


Kommentarer
Postat av: Jenny

We miss you already!! ;D

Postat av: Emelie

Jag saknar er oxå!! :)

2009-06-01 @ 09:22:38
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback