åhejja..

ja fy fan säger ja bara, de här tar på krafterna :P

fick jag skulle ja bara krypa ner under täcket igen, och bara sova.. skulle ju förmodligen inte vakna fören ikväll, är helt slut, och har nog några timmar ja bör sova igen tror ja... :P men men, har ju bara en vakt imorn.. så då jobbar ja ju inte så mycket då.. tack gud för de. :P

ja igår då.. de gick bra på vertshuset vartfall.. eller ja, nån drog ju ner mitt humör i botten fler talet gånger.. she hates me, börjar tro att hon gör de på riktigt också:P men men,
ramm gick sisådär tycker ja, jag var trött och den här alkohol lagen alltså, de tar lite tid o vänja sig vid den alltså, var två 18 åringar som tänkte vägra visa legg, men ja gav mig inte direkt, så de blev inge tyrkia shots för dom inte, blev öl istället...;)   men just den biten är ja ju trots allt rätt van med, de är bara de, att de tar sån tid för mej o fatta saker, kanske för att ja är trött ja vet inte.. aaah.. bad bad. men de blir väll bättre var ju bara andra gången.

ja nu ska ja väll försöka äta frukost, sen iväg på jobb.. 11-17 sen 19- 24.. och ikväll blir de kanske en tur på zimla, om ja inte är för trött ;)




byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback