Ass pain or pain in the ass..

tolknings fråga de, ;)
oooho...men min rumpa gör ont! shit, hade helt glömt att jag alltid får skit ont i rumpan när ja cyklar,
tänkte  väll att en sadel på en spinningcykel skulle va mjukare men, inte då ... uff.. men men , de går över! :D

har nu haft spinning i en timme, kan ju glädja mig själv med att jag har bra kondition! helt otroligt, men jag har ju sprungit rätt mycket så de är väll en fin grund :) men däremot har jag nog svettas av mig ca 4 kg tror ja :P

jaja, imorn blir de babysitting like usual ;) eller babysitting är ju dumt o säga, idag dansade vi nog samanlagt i 2 timmar och sen va vi ute på en promenad ;) o diverse andra grejer. :P

sen på kvällen ska ja bowla med hon ja är stöttekontakt till, jag kan inte bowla. jag hatar och bowla. men vad gör man inte :) känner mig rätt snäll i detta nu faktiskt :)

Jäjä, sen klockan 20.00 blir det catslide igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback