back in action.

Ja, nu är jag tillbaka på Röros... eller rövås som passar lite bättre ;)

vi kom hem nångång i natt vid 24 - 00.30, är trött som ett as nu, var de igår också.
både sara, alma och micke är också helt döda. :P

men men, imorn är det allvar igen.
ska träffa tjejen ja är stöttekontakt för, första "seriösa" mötet liksom.
sen på fredag blir de först Alma, sen jobb på vertshuset från 19.00
sen blir de dubbelvakt på lördagen, först Vertshuset fram till 12 sen från 13.00 på kaffestuggu.
sen ska ja vara barnvakt på lördag kväll, och söndagen ser ut som lördagen :)


de är min kommande helg, men ja förstår inte... vart tar dagarna vägen? de va ju nyss helg, o nu är de mitten på veckan igen, och det var ju nyss jag fick reda på datumen för när vi skulle åka till Bergen... o nu har vi redan varit där... helt sjukt... Snart är de Jul! de lär ju gasa på så snart är de sommar igen.

Btw. jag har bott på röros i 6 månader nu... den ni, känns som de va igår ja flyttade in i lägenheten.


och ikväll ska ja kosa mig med Desperate housewives, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback