deep shit..

Vi människor är bra konstiga, tror inte jag är helt ensam om att känna att jag inte duger till ibland.

Det är nog kanske bara en känsla att inte duga till, för egentligen duger man och mycket mer där till.
Varför inbillar sig man sånt? Gå tillbaka till dig själv, har du någonsin tänk "Hon/han duger inte" så tänker man ju väldigt sällan, iaf jag. men alla är olika.
alla är ju bra på nånting, 

tex: jag är totalt värdelös på att sticka, Men Arvid som är blind på ena ögat är sjukt bra på att sticka.

men däremot är jag bra på att prata, men de är inte Arvid för han är stum...

(gud stackars arvid som både är halvblind och stum..)
okej, de här blev väldigt flumigt.. och ja är riktigt dålig på att ge exempel.. men ni kanske förstår hur jag tänker?

alltså, de är så dumt att tänka : "Han/hon är för bra för mig" "Jag duger inte för de här jobbet" "Jag är inte bra nog för honom/henne" osv. För egentligen vad tjänar det till? det enda det gör är att sänka ditt eget självförtroende och din självkänsla, och det gör ju hela saken bara ännu värre, för då är chansen att du får de jobbet eller den killen/tjejen ännu mindre.
Man ska ha en sund inställning till livet, det är bara dumt att trycka ner sig själv, och andra för den delen.


haha... ja jag har vart vaken alldeles för många timmar nu... de märks TYDLIGT... ;)
men snart kommer sara och micke, då ska de sovas!!! :D


Kommentarer
Postat av: jenny

Du blev lite djup så här på kvällskvisten:P Man ska tänka på allt man tycker om med sig själv och stå framför spegeln och bara "FAN. vad bra jag är!" Har dock aldrig gjort det själv, men jag har läst att det funkar:P Och bara så att du vet ås är du bäst! :D

Postat av: Emelie

Haha, ja lite väl djupt ;) haha, ja jag har också läst de, man kanske borde prova någongång! :P haha :) du är också bäst!!! :D

2009-10-21 @ 11:18:42
URL: http://emeliegerzina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback