haa hoo,

Ja jag kan ju sammanfatta helgen lite snabbt, orkar inte gå in på detaljer för då kommer de bli ett långt och sjukt tråkigt inlägg.:P

Har jobbat och åter jobbat, lärt mig göra Irish coffee, konsten att fylla ett ölglas, och haft grova kommunikations problem med kockarna, el españolas som vi kallar dom ;) de är som sagt spaniorer :P
Vi har också haft personalfest i söndags, jag drack den stora mängden 3 glas vin, men de var riktigt gott vin :) vi åt dessutom 4 rätters middag, ja menar 4 rätter.. hur överskattat är inte de? ja menar... ja var mätt efter de 2 förrätterna :P

ja och igår kväll somna jag 20.00 i soffan med datorn, vaknade 00.30 då gick ja o la mig o sov i sängen, mycket skönare ;) och idag har dagen bara runnit iväg, Micke o Håkan ska byta däck åt mig, håkan kom hit på dan och tog med sig mina däck för att pumpa dem, haha hur snällt är inte de då :) dom är så söta här uppe :)

Ja o nu ni... ska det städas.... för de ser fan ut som att de har vart terrorister här.. hehe... sjukt illa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback