sååååå trött!

Nu är ja riktigt trött alltså, och Alma gör det inte bättre , där hon ligger i sin säng o snarkar... ja skulle lätt kunna  byta med henne nu känner ja!

Skypade med julia förut :) va så kul o prata med dig! saknar dig gummsan!
min dator lever sitt eget liv, så klart hängde sig min webcam och frös min bild, i en pose där ja så riktigt retarded ut ;) jaja haha vi får bju på den :)

vet inte hur ja kommer kunna sova i natt, är inte riktigt van alla miljöljud, tex bilar o sånt, fasen på Röros hör man ju ingenting :P men de ska nog gå vägen.. just nu skulle ja  kunna somna mitt i en skottlosning och inte märka nånting,;) 

btw...
Är det bara jag som tycker att det är skiiit svårt att komma på utklädnad till halloween?
Vad ska man klä ut sig till egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback