Tjaaa!

den här dagen har gått sjukt fort som alla andra dar.... shit. hinner inte med ja.

Nu vet jag varför dom varvade med min bil, den var lite tjurig och ville liksom inte gå, det har aldrig hänt förr...
idag kom håkan och tog över Alma passandet en stund, jag var så nöööjd för jag skulle köra min egen bil, ja satte mig i bilen, stoppade i nyckeln... vred om.. och det hände inte nånting alls.
Jag har inget batteri i min bil, så nu sitter batteriet på laddning :) så imorn kommer den funka igen.
hade inte ens kommit någon gnista när håkan stoppat dit ladningsgrejer, sen efter en stund hade han tagit bort den och stoppat dit den igen, då kom  de gnista, så de var felet.. men batteriet är cirka 11 år gammalt, och pappa sa nått att en livslängd för ett batteri va ca 5-7 år eller nått i en lite äldre bil :P så där är problemet.. ;) den behöver lite mer power bara!
Jaja, jag fick iaf ta Röros hotells firma bil, de va lite pinsamt men de gick;)

ja och idag iaf, har ja insätt vilken värdelös håla de här är ( de va länge sen ja insåg de, men idag blev de värre)
det finns alltså inga vita vanliga jävla normala herr t-shirtar i bomull strlk XXL. skit håla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback