yeah :)

Idag är de en bättre dag än igår måste ja säga, men tycker såklart fortfarande synd om lille pia plutt :(
men men..


Jag har ett mål... Jag ska åka tjejvasan i Februari!!! så nu blir de hårdträning för hela slanten!!! Nice ;)
så nu ni, ja har inte stått på ett par längdskidor sen ja var 11, men jag har ju tid på att lära mig stå på ett par ;)
dessutom har ju ramundberget öppnat skidspåren, så ja får åka över dit nått nu nån helg framöver och börja öva:D

sen blir de hård konditionsträning, så man kommer iform! känns nice!!!

Kommentarer
Postat av: Björn

härligt tjejen! jag har stora vasan framför mig. det är bara höra av dig om du ngn gång behöver hjälp.



2009-10-11 @ 16:41:42
Postat av: Emelie

Oja kan nog behöva rätt mycket hjälp :) oj! men du kan ju de där med att åka skidor du :) själv satsar ja på en lightversion av stora vasan då;)

Postat av: Jenny

Jag tror kanske jag kommer bli tvingad att åka den också :S Men jag vill INTE!!

2009-10-13 @ 08:02:29
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: Emelie

oj! de lät ju mindre kul o bli tvingad till de! men vi kanske kan göra sällskap? :)

2009-10-13 @ 10:24:36
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback