en liten helg update.

I torsdag så bar det av hem till Sundsvall, har verkligen haft en toppen helg, :)

Torsdag : Åkte från Röros vid 17.00 , de var väll inte så mycket att berätta om det, bara köra o köra o köra :)
var framme i Sundsvall ca 21.30.. blev ett litet stopp i Nacksta på 20 minuter... Polisen hade alkohol o körkorts kontroll, och jag hade visst dimljus på, så dom passade på att ge mig böter... så min Sundsvalls vistelse började väll inte så där super bra ;) men men.. så går det, sen var ja hemma på björkön vid 22.15 ungefär, fikade med mamma och pappa o pratade lite, sen var det dags för sängen:)

Fredag: Klev upp rätt tidigt, och åkte till hästarna med mamma , Maya skulle ha mat:)  gud va jag saknat dom, nu märker man hur tomt det är utan dom.. Sen skjussade jag min syster till stan vid halv 11 snåret, jag shoppade lite saker, och umgicks med henne på Almamia, sen for jag hem och åt med pappa, och gick med bosse o sånt:)
Senare på kvällen blev det bio med Kajsa & Jenny, (himla kul att träffa dom igen!!!) vi såg Sommaren med Göran i allafall, och jag håller med både jenny o kajsa, det var lite lam handling, men shit.. det var en helt sjuk film, han va så pinsam, o hade sån otur, så man skrattade gott vissa gånger :)

Lördag: Var inne i stan rätt tidigt , hade klipptid , i 3 timmar fick ja sitta hos frisören, de blev lite färg också ;)
efteråt gick jag på stan med Jenny och Kajsa, införskaffade nån tröja och hade bara allmänt mysigt :D Sen åkte jag hem, och åt middag med mamma och pappa! mys :)  Sedan bar det av på förfest hos Kajsa, Vilket var väldigt lyckat, hade kul :) senare drog vi in på stan, (stackars taxichafför....) Gick på Irish.. och sen lyckades jag missa när dom gick på stadshuset, blev nog lite för mycket av det goda den kvällen..:P men de va en helt okej kväll ändå, men är lite sur över att jag tappade bort tjejerna! men men..

Söndag: Var inte ett dugg bakis... blev rätt förvånad.. ;) Red tillbaka hästarna till skatan, fick nu prova westernsadeln på riktigt, den var ett bra köp :) senare mot kvällen åkte jag tillbaka på röros.. var riktigt seg när jag kom fram, då var de gott att sova :)


Appropå ingenting, Kajsa, Jenny , Julia och Matilda! Jag har kollat med Sara och Micke, dom ska inte va i lägenheten mellan den 25 - 27 september, så vi kan åka dit då! :D ser framemot det! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback