I'm still alive

Ja, jag överlevde igår kväll, utan att skära av mig några fingrar eller större skador, dock har jag några små sår, men de är sånt man får räkna med.
Jag var ju sjukt nervös  och stressad när jag kom på jobbet igår, en av kockarna gick och sjung "Halleluuuuuljaaa åååååh halleluuuuuuljaaaaaa aaa aa a.." falskt , de lät jävligt men de va roande!

Ja iaf, så stressade jag hela kvällen typ ( även när de va lugnt, ) dumt gjort, hade puls på ca 120 hela kvällen tror jag, och inte blev den lägre när jag står och sorterar bestick och en servitris kommer och tappar en stor tillbringare med vatten i golvet brevid mig, de small högt och ja blev blöt :P jag tror mitt hjärta hoppade över ca 10 slag, blev så sjukt rädd:P då hör man tanya "Nä stackars emelie" sen skratta hon :P hehe ja kunde visserligen inte låta bli att skratta ja heller, men sen var jag små skakis ett bra tag efteråt

Ja men allt flöt på himla bra, kockarna var väldigt snälla, och en såg nog att ja va rätt stressad, så när han kom med 7 st plåtar med fast bränd fisk på och sa... "Jag har nog en rätt trist nyhet..." och tittade på mig, så där som barn tittar på en när dom gjort nått dumt typ :P "nämen va kul" sa ja och kunde inte låta bli o skratta, inte han heller för den delen :P

vid 23.00 trodde jag att ja skulle få stanna hela natten , hade miljoner saker kvar att göra då kom Kine och hjälpte mig att rydda upp lite, tack gud för de.. var guldvärt.

Men ändå var jag inte hemma fören 00.45 i natt, vilket ja inte va så nöjd över, tog säkert en halv timme innan ja somnade också, för ja var så upp i varv, :P och sen var jag uppe 7.00 imorse, och de va tungt...

och nu har jag precis lagt Alma och sen ska vi äta lunch, och åka ner på hotellet och bada, sen bär det av till jobbet igen, hoppas innerligt att ja slipper jobba själv ikväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback