imorn så! :D

Ja det känns lite skummelt att ut och resa på egen hand i Norge, utan Sara.
men de kommer gå bra, jag ska trots allt bara 15 mil, inga buss byten.;)
Så dålig är inte ens jag som kan misslyckas med nått dyligt;)


Rätt lustigt, Röros är ju världens minsta håla (enligt mig)
de är öde, inte så mycket att göra, men de är ju väldigt fint då..

och så ligger det bara 15 mil ifrån Norges 3e största stad.. Och Röros är ju världens minsta stad, som ser ut som att den är insprängt i ett berg upp ifrån. (man måste titta upp ifrån för att inse det här också, såg de när jag va ute och red högt uppe på fjället för nån vecka sen)


ja skitsamma, blev ett väldigt virrigt inlägg känner jag, nu ska ja packa klart.
SNART är hela lägenheten i en liten väska, de ni;)

eller ja... väskan är inte direkt liten heller...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback