Research - springa - packa

1. Research
Jag har gjort lite research på uteställen i Trondheim,
dom flesta ligger på Nordre Gate så man kan ju hålla sig kring där,
och det är gång av stånd så vi behöver inte ta taxi, dock kan de bli kul
att se om man hittar hem onykter;)

Här är  iaf de ställen som verkar intressanta  just nu:

  • Ricks cafe - stort, bra dansgolv 20 års gräns.
  • Crasch - 20 års gräns, gratis inträde innan 23.00
  • Downtown - Största och hetaste stället.. dock 23 års gräns:(
  • Krambua - som irish typ, bra förställe liksom.

Sen vet ja ju att Kajsa och Matilda inte är 20, men vi är svenskar, så jag tror det faktiskt kommer lösa sig.
och som Sara sa "de har ju svenska legg, de är ju inte säkert att vakten förstår hur han ska läsa födelsenummret."
så jag är säker på att de kommer gå bra ;)


2. Springa
 Jag ska om ett tag ut och springa med Pia igen, till möllmansdalen , fin väg det, på 6,4 km,
 helt utmärkt för både mig och lilla pia.


3. Packa
Packa väskan, det kommer förmodligen ta en jäkla tid, har fått låna en STOR resväska av Sara, väldigt snällt de :)
den må va stor, men jag får ju plats med allt i den.. de är skönt;)
men den stora frågan är ju vad man ska ta med sig...

Här är det ja kommer på just nu..

  • Täcke + kudde och lite extra sängkläder
  • Kläder
  • Skor
  • Joggingskor + träningsbyxor (ja... förmodligen lär ja ut o springa..;) eller iaf ta en promenad)
  • Handduk
  • Shampo och balsam + diverse hårprodukter
  • Dator + laddare
  • Telefonladdare
  • Kamera

men jag lär ju packa 1 miljon grejer till typ:P

4. Städa
Jag måste städa när jag är klar ikväll, vill ju komma hem till en ren o fin lägenhet på Söndag kväll ju...
de är ju dock inte så stökigt, efter som jag små städat varenda dag den här veckan :P men men.. de måste slutgöras nu:)

5. Soooova
mm, sova måste ja ju, rätt tidigt också ska ju börja imorn klockan 6.30.
sen kommer jag ta hand om Alma fram till ca 10.30 sen kommer Sara hem och jag tar bussen till Trondheim, nice de:D




Kommentarer
Postat av: Systeryster

Nu ser du till att ha riktigt skoj i Trondheim Lillstrumpa! :) Och glöm inte att använda kameran,jag vill se kort!! :)



Qram!

2009-09-24 @ 19:15:26
Postat av: Systeryster

Nu ser du till att ha riktigt skoj i Trondheim Lillstrumpa! :) Och glöm inte att använda kameran,jag vill se kort!! :)



Qram!

2009-09-24 @ 19:15:36
Postat av: Emelie

absolut :) vi kommer ha jätte kul:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback