I want to move away, AND NEVER GO BACK.

Ja nu jävlar får de va nog. om ca 1 månad har ja bott här i ett helt jävla år, helt otroligt att ja stått ut.
men de har ja ju egentligen inte, hatar den här jävla hålan!

Jag säger de, den dagen jag inte behöver bo här nått mer, tror de är ganska precis från och med september.
DÅ DRAR jag. kommer aldrig mer bo i en liten stad.

Funderar på Trondheim eller Oslo, i Oslo har jag både karin och milla!
Trondheim är för nära här egentligen, nackdelen med Oslo är att de är så långt hem:(
men ja kan ju inte flytta hem utan jobb heller, så de blir trheim eller Oslo.

Ja bara de är större än här!


sen har jag kommit på en sak, att folk på röros skyller på röros
för att de inte orka ta i tu med sina egna problem.
Tex. alltså de är svårt att lära känna folk på röros. DET ÄR BULLSHIT,
för de är bara omöjligt att lära känna de personerna i fråga,
om man inte har ett manligt könsorgan. idiotos!


ja det var allt ja hade o säga idag. tack för att ni lyssnade. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback