en dag som alla andra dagar.

Jag behöver spänning, de måste hända nått annat i mitt liv (förutom tragiska saker och jobb) innan jag praktiskt taget säckar ihop och dör av tristes.

1. jag jobbar praktiskt taget JÄMT, 11 timmar om dagen, varje dag.
2. Alltså, tragiska puckon gör idiotiska saker, tror att dom kan göra hur dom vill med allt. men icke.
3. Alla dagar ser likadana ut, ja kliver upp, duschar, fikar, borstar tänderna , åker till jobbet, jobbar kommer hem mitt i natten, sover och sen börjar de om igen, yeah that sucks.
4. tröga jävla idioter.


saker ja ser framemot!

1. åka till Hem till kära sverige o älskade sundsvall!
2. Träffa familj, mina älskade och helt underbara tjejor! HEMVÄNDAR FEST!! :D
3. träffa min älskade häst.
4. Vara ledig!

imorgon ska ja göra ett litet brott i min dagliga rutin, ska kliva upp tidigt som fan och ut o springa. sen jobba.. sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback