The list!

Senaste

Låt du hörde:
High on life (when drugs don't work) - Henok Achido.  rätt skön! :D

Film du såg:
Bröllopsfotografen, med dettan :)

Mat du åt:
Kyckling gryta

Kram:
Alma :)

Puss:
Jon Birger :)

Känslan:
smärta i lill tån.

Resa:
vet inte om vägen mellan röros o sundsvall gills ;) men annars Italien resan med familyn :)

Glädje:
sommar, sol, och längtan efter att få flytta till oslo med JB <3

Dröm:
Minns inte va ja drömde , men vaknade as förvirrad imorse :P

Person du träffade:
Ann-katrin

Personen du pratade i telefon med:
Malin

Personen du fick sms av:
Malin

Gången du åt 7-eleven korv:
Nepp, låter inte frestande heller :P

Gången du var utomhus:
Nyss

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
I lördags, iaf nästan hela bara minus patrik :)

Saken du köpte:
Ett par trasiga jeans från junkyard :)


Allmänt:


Ska bli skoj:
Att flytta, och att åka utomlands till hösten!

Ska inte bli skoj:
Resten av juli månad, jobbar varje dag, helst 2 gånger om dagen.

Pålägg som gäller: nja, skinka.

Önskar att jag var bättre på: Slappna av

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du:
Familjen, hästarna och en låååång sandstrand

Tre band/artister:
Teddybears, Supersci, Lars winnerbäck, o måååånga fler..

Vad har du gjort idag:
Jobbat.

Brukar du svära mycket:
Ja. Ibland

Hur tidigt stiger du upp: Mellan 7.00

På helgerna:
Beror på hur ja jobbar, men gärna så länge som de bara går!

Vad ska du göra ikväll:
se film :) o titta på min favorit serie! 100 questions!

Hur många timmar sover du per natt:
mellan 4 - 7

Vem är snyggast i världen:
hehe, vet inte :P

Vad är det för veckodag:
Måndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren:
kan inte komma på nått positivt om förra sommaren.

Favoritplagg i garderoben just nu:
Min blå och rosa Rütme tröja :)

Längd:
162 ca.

Vikt:
Inga kommentarer.

Byter gärna garderob med:
Hm, nån med bra smak!

Byxa eller kjol:
byxor

Senast utlästa bok:
Länge sen ja läste ut en bok, håller däremot på att läsa en, Jens Lapidus - Aldrig fucka upp

Mitt rum kan beskrivas som: ostrukturerat

Mig själv med tre ord : Kort, glad och förvirrad

Jag tränar:
Oja, 4 gånger i veckan:)

Jag ville bli när jag var liten:
Katt-doktor.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha, "Katt-veterinär" var det, du var inte gammal när du lärde dig att säga veterinär hahahaha :)



2010-07-07 @ 10:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback