vilken vecka.

När jag tänker på veckan som precis paserat, så tänker jag bara "WOOOOW..."
Allt har gått så sjukt fort, problem har lösts och sakta men säkert börjar man se klart igen,
och nya problem känns inte så jobbiga längre.

I tisdags var jag i oslo, på jobb intervju, Jag fick jobbet, på en gång, dom skulle bara ha mig
allt kändes så jävla bra, eller de känns såklart :) Båda mina chefer talade om noga att dom
tyckte om mig skit mycket, så de känns verkligen super bra

Fick Jobb på
Norrøna, det är ett norskt känt klädmärke, på sport och friluftskläder, även snowboard och skidkläder :) jag är som gjord för jobbet. :)

Sen har ja vart med min bästa karin, som snart också flyttar till oslo :) jihey! vi kommer kunna gö så mycket skit och ha sååååå kul! blir bra :D sen har ja min bästa milla där nere också, och såklart, min älskade jonbirger :) de känns bra, men ja kommer sakna min familj o vänner där hemma!!!


ja och jag blev helt plötsligt sjuk... mådde helt ok i onsdags, sen fick ja sjuuuuukt ont i halsen på natten och igår kväll på jobbet försvann rösten, i natt har ja hostat like hell, och imorse var jag död, ja har vart säng liggande hela dagen, det har inte hänt på flera år! Helt ärligt asså, sist var när ja va 17..

men nu har ja inte så mycket att säga mer, natta ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh du är så himla duktig Emelie! :) Man blir ju lite stolt ;)

2010-08-09 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback