la vita è una cagna, poi si muore.

Ja, då sitter ja här igen, vet inte va ja ska skriva, eller va ja ska säga, vet inte va ja vill,
vet inte vad jag ska göra, vet vad jag känner, men finns inget att påverka, vet inte varför, vet inte vad som händer här näst, less på tristessen, vet inte varför, och vet inte varför ja skriver det här just här. jag känner mig tom, tom som fan.

livet suger lite idag.
And I really don't know why.



Idag sprang jag rätt in i en killen på väg till t-banan. han skrämde skiten ur mig, förmodligen skrämde jag han. han frågade, jag svarade, vi sa hejdå, vi skrattade, sen sprang jag igen. han såg bra ut. men jag bryr mig inte egentligen.



Kommentarer
Postat av: J

Been there... Men jag lovar att det går över :)

2011-04-15 @ 19:59:43
Postat av: Emelie

ja det gör nog det, vi kan ju inte vara på topp jämt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback