Träning.. och åter träning..

Som kanske ni förstått tränar jag en hel del nu.. blir ca 5 dagar i veckan och ca 7 pass i veckan..
kör spinning 4 -5 dagar, (mest intervall) och styrke träning i tillägg. Käkar som en häst, typ..

men jag känner ju en helt sjuk skillnad på konditionen, och dessutom astman har ju blivit grymt mycket bättre.
Intervallträning är skit bra om man har astma, luftrören blir mer motståndskraftiga med regelbundenträning och dessutom bygger man upp muskler kring bröst och lungor :) vilket gör de lättare att hosta upp slem, och slem hostar ja som fan för tillfället :p

Har ju mål, tillexempel springa tjejmilen till hösten, tror att jag klarar det, med massa vilja och lite jävlaranama så går allt :) sen ska jag söka in på polishögskolan, och vill ha en bra grund, och vill va mer eller mindre fri astman..

men tänkte slänga upp nån bild på resultatet hittills :) tror de syns skillnad.. :)




så ser de ut iaf, en liten bit på väg :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

WOW Emelie! Skulle också vilja ha din motivation. Jag som tycker att jag gör bra ifrån mig om jag lyckas kravla ur sängen på morgonen:P Jag tror du skulle passa skitbra som polis :)

Postat av: Systeryster

Du är så fin Lillstrumpa! :) Du kommer bli en jättebra polis det är jag helt övertygad om!

2011-03-03 @ 09:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback